fredag 21. februar 2014

Fugl eller fisk: refleksversjonen

Dyremotiv på reflekser er evig aktuelt og alltid morsomt å pønske ut! Fra før har jeg laget både refleksbart og vinger. Denne gangen ønsker jeg å vise fram en del av dyremotivene jeg har designet. 

Alle refleksene jeg har laget hittil består av to komponenter; refleksmaterialet og skinn. Disse to materialene veksler på å fungere som strek og bunnfarge. Det kan være litt vanskelig å få frem et ønsket motiv med bare to farger, særlig fordi jeg vil at skinnet skal være mest mulig sammenhengende (noe som gjør hele produksjonsprosessen enklere). Det blir som tegning av et motiv uten å løfte blyanten!

Dyremotivene som vises denne gangen er ugler, koalabjørn (eventuelt Hemulen!), kanin, enhjørning, hunder og katter i forskjellige versjoner (til og med en "grumpy cat"), rev, sint bjørn og fisk. 


















Ingen kommentarer: