tirsdag 8. januar 2013

Julesmykke

Det ble ingen ny julekjole i år, så jeg valgte å kompensere med litt julebling! Til en svart overdel laget jeg et smykke som lyste litt opp, og siden jeg aldri fikk den diskokula til jul, så kunne jo smykket være en slags erstatning!


(foto: Ingibiru)
Man kan godt si at dette er et statement-smykke, det er ganske stort med et relativt kort kjede, og er laget av paljetter, silke og skinn.


(foto: Ingibiru)
Akkurat som med ei diskokule reflekteres lyset! Alt som glitrer er ikke gull, men alt som glitrer er gull verdt (AU! Ingen fare, bare jeg som fiker til meg selv, ordspill og flaue vendinger må alltid straffes!)!   


(foto: Ingibiru)
Gjenskinnet av smykket er like fint som kilden, aaaaah!


(foto: Ingibiru)
Det er jo litt vanskelig å formidle fargeprakten, det får gå litt på bekostning av skarphet!


(foto: Ingibiru)
Smykket mot en annen bakgrunn og i lyset av ei lommelykt


(foto: Ingibiru)
Smykket funkler selv i halvmørket!




Ingen kommentarer: